ARBETA MED OSS

Vi har alltid våra öron och ögon öppna för nya potentiella medarbetare som vi tror kan passa in i vårt team och representera våra kliniker väl.


Är du utbildad inom tandvård, strävar efter att utvecklas, brinner för service och vill arbeta i härligaste teamet? Ta en titt nedan på vår lediga tjänster! Det går också bra att skicka in sitt CV spontant så har vi dig i åtanke när en möjlighet visar sig.

VAD ERBJUDER VI?

På jakt efter en ny arbetsmiljö och spännande företag att växa i?

Vi välkomnar dig som har lång klinisk erfarenhet till våra kliniker i Sigtuna kommun. Du får ett tryggt anställningsavtal, utbildningar inom laser och estetik, härliga kollegor och varierande arbetsdagar. En arbetsplats att trivas och utvecklas på, tillsammans med oss! I vårt team har vi en positiv och stöttande anda som gett oss en stark sammanhållning, många skratt och roliga arbetsdagar.


Som tandläkare/sköterska/hygienist på en av våra klinker i Märsta och Sigtuna utför du sedvanliga arbetsuppgifter som ryms i yrkesrollen.

Du får möjlighet att utvecklas som person och yrkeskunnig, påverka dina arbetsuppgifter och alltid arbeta på toppen av din kompetens.


På våra kliniker erbjuder vi vuxen tandvård med allt inom allmän-, akut-, kirurgi- och estetisk tandvård samt den senaste tekniken inom laser.

LEDIGA TJÄNSTER

TANDHYGIENIST


Vi tror att du kommer att tillföra mycket kunskap på arbetsplatsen. Du delar gärna med dig av dina erfarenheter och tenderar att både motivera och inspirera dina kollegor. I din yrkesroll eftersträvar du att professionellt behandla patienter oavsett besvär, samtidigt som du uppfattas som jordnära, ödmjuk och empatisk. Du har en naturlig fallenhet att ta ansvar och arbetar med ambition att prestera goda resultat, i både små och stora uppgifter.


Du kommer till en klinik i händelsernas kärna! Hos oss är det viktigt att vara samarbetsvillig och hjälpsam, vi arbetar självständigt när det krävs och tillsammas när det behövs. Du bör vara duktig att fatta beslut och ansvara för dina egna arbetsuppgifter.